Organization profile

Organization profile

Propuesta de valor:

Tiene como propósito, investigar en entornos sociales y empresariales; desarrollar a la medida procesos comunicacionales como: campañas, planes de comunicación, y programas. También, transfiere conocimiento a las organizaciones para la formación y capacitación del talento humano en aspectos comunicacionales y de relaciones públicas.

 

Productos y servicios:

  • Asesoría en comunicación y diagnóstico de comunicación
  • Mapeo de públicos
  • Planeamiento estratégico en comunicación y relaciones públicas
  • Diagnósticos empresariales
  • Medición de imagen corporativa
  • Diseño de campañas de marketing político
  • Evaluación de iniciativas TIC
Líneas de investigación declaradas por el grupo

1.- RELACIONES PÚBLICAS

Líneas de investigación declaradas por el grupo

1.- RELACIONES PÚBLICAS

2.-Estudios de género

 

Minciencias Code = COL0121028

 

Area of knowledge Social Sciences -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences
National Science and Technology Program Science, Technology and Innovation in Human, Social and Educational Sciences

Keywords

  • Category C

Minciencias groups classification

  • A Group

UN Sustainable Development Goals

In 2015, UN member states agreed to 17 global Sustainable Development Goals (SDGs) to end poverty, protect the planet and ensure prosperity for all. Our work contributes towards the following SDG(s):

  • SDG 4 - Quality Education
  • SDG 5 - Gender Equality
  • SDG 10 - Reduced Inequalities

Fingerprint

Dive into the research topics where Communication Studies GRECO Research Group is active. These topic labels come from the works of this organization's members. Together they form a unique fingerprint.

Collaborations and top research areas from the last five years

Recent external collaboration on country/territory level. Dive into details by clicking on the dots or